22 Kasım 2010 Pazartesi

Turkey Super League Facepack nickless & YuSuFBuLDu

 


1 yorum:

Cavid Hummatov dedi ki...

Merhabalar dostum.Uzun zamandır Burak Yılmazın face'i arıyorum hatta en son kendim yapmaya bile kalkışdım,ama böyle 1-2 kereyle olmuyor baya çalışmak gerek.En son "Burak Yılmaz face" diye aratırken bir resimle karşılaştım imageshack'da tam aradığım mükemmellikdeydi ama bi türlü link bulamadım indirmek için.Sadece bi ipucu buldum altında by "nickless" yaziyordu.Bu kelimeyi arattım turkcespiker diye bi sitede diğer çalışmalarınla karşılaştım tek kelimeyle mükemmellerdi.Burak Yılmazı da buldum ama yine link yokdu yazışmalarınızdan anladığım kadarıyla pc'ye format atmışsın ve silinmiş.Doğru beni tanımıyorsun ama bi kardeşin olarak senden burağı yine yapmanı ve linkini de yayınlamanı rica etsem beni kırmazsın inşallah.Bunu özellikle senden rica ediyorum çünki araştırdığım ve şahit olduğum kadarıyla bu işi senden daha iyi yapan yok.Sabırsızlıkla bekleyeceğim kardeş.Tekrar başarılarının devamını dilerim.!

Yorum Gönder